!!!!

Publicerad 2012-01-14 15:09:28 i Allmänt,

Hej
Nu ska jag berätta vad jag har gjort i helgen. Jag har varit med Lisa och igår skulle vi gå till ug från mig och det är 3 km så vi tänkte att vi går skoter ledet och skitspåret som typ sitter ihop.
Så vi började gå över en lägda och när vi va på skoter spåret så försvann det bara.... Då gick vi typ över hela lägdan för att hitta det. Tillslut gjorde vi ju det och när vi kom till skidspåret så fans det inga lysen inne i skogen alltså. Så vi började att sjunga mitt inne i skogen bara för att vi var rädda att det skulle komma något djur. Tillslut kom vi fram till ug och va där till 10:) resten av kvällen såg vi film och Hade det bra.
Ja nästa dag tyckte jag och Lisa att det var fint väder så vi började klä oss för att gå ut när vi väll kom ut såg vi min skoter översnöad på gräsmattan så vi började att gräva upp den... Sen skulle vi ju dra in den i garaget, som tog typ en halvtimma....
Sen gick vi in. När vi väll kom in så sa pappa att vi kunde köra hans skoter:)
Det gjorde vi också i typ 10 min sen fastnade vi i ett dike....:( vi försökte få oss upp men kom bara längre ner i snön...
Efter typ 10-15 min ringde vi pappa som var inne och såg hur vi kämpade han sa att vi skulle försöka på lite sätt men det gick inte....
Då plötsligt började Lisas mobil ringa det var hennes pappa som frågade vad vi gjorde då sa vi hur det va och ja han sa också några förslag:)
Sedan efter Lisa hade lagt på så försökte vi (gick inte).....
Men då kom pappas kompis Tobbe till undsättning :D han fick tillslut upp skotern (TACK SÅ JÄKLA MYCKET TOBBE!!!!)

Ja det här inlägget vart ganska långt och nu ska jag gå och duscha...(SKÖNT!)
Hare!:)

Här är en bil på pappas skoter orkade inte gå ut så tog bilden genom fönstret:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela